نظر کیروش در مورد لیگ قهرمانان اروپا

نظر کیروش در مورد لیگ قهرمانان اروپا




 

 


نظر کیروش در مورد لیگ قهرمانان اروپا


تاریخ : دوشنبه ،
9 اردیبهشت 1392

سرمربي تيم ملي فوتبال ايران گفت: در ديدار برگشت از مرحله نيمه‌نهايي ليگ قهرمانان اروپا اگر رئال مادريد و بارسلونا ريسک کنند، از دورتموند و بايرن مونيخ گل خواهند خورد.


کارلوس کي‌روش در گفت‌وگو با فارس درباره آناليز آخرين شرايط رئال مادريد و بارسلونا در ليگ قهرمانان اروپا وبا اشاره به شکست نماينده‌هاي اسپانيا با 4 گل در ديدار رفت از مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان آسيا مقابل تيم‌هاي دور تموند و بايرن مونيخ گفت: به هر حال تيم‌هاي آلماني در چند وقت اخير اوج گرفته‌اند و تيم‌هاي بايرن مونيخ و دورتموند در پست‌هاي مختلف بازيکنان خوبي را دارند، آنها با چاشني سرعت، قدرت و تاکتيک اين توان را دارند که به هر تيمي ضربه بزنند. امسال تيم‌هاي آلماني نشان دادند که هدفشان قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا است و با قدرت هم مقابل رئال مادريد و بارسا حاضر شدند.

وي در مورد شانس‌ رئال مادريد و بارسلونا دربازي‌هاي برگشت نيز خاطر نشان کرد: بدون شک شرايط بارسلونا دشوارتر است چون بدون گل زده با 4 گل ديدار رفت را واگذار کرده است. نبايد بازي برگشت بارسلونا و بايرن مونيخ را با بازي قبلي مردان بارسا مقابل آث ميلان مقايسه کرد چرا که شرايط ميلان با مونيخي قابل مقايسه نيست. بارسلونا در حالي که در مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان 2 گل در سن سيرو از ميلان خورده بود اما در بازي برگشت با يک وضعيت خاص 4 گل زد و به مرحله نيمه نهايي صعود کرد اما اگر بارسايي‌ها بخواهند با همان روش مقابل بايرن بازي کنند شک نکنيد دروازه شان باز خواهد شد. اگر بارسلونا در نيوکمپ از بايرن مونيخ گل بخورد کارش تمام خواهد شد و من پيش بيني مي‌کنم که بارسلونا از شاگردان هاينکس در نيوکمپ گل خواهد خورد.

سرمربي تيم ملي ايران درباره وضعيت رئال مادريد نيز با توجه به شکست 4 بر يک در ديدار رفت مقابل دور تموند نيز تاکيد کرد: رئال هم شرايط خوبي ندارد چون دورتموند هم مانند بايرن مونيخ تيم بسيار منسجمي است. مردان کلوپ بدون نقص بازي مي‌کنند بنابراين باز کردن دروازه دورتموند براي 3 مرتبه و گل نخوردن از اين تيم در سانتياگو برنابئو کار بسيار سختي است.

سرمربي سابق تيم ملي پرتغال خاطر نشان کرد: به نظر من هر دو تيم رئال مادريد و بارسلونا اگر بخواهند خيلي ريسکي بازي کنند از دورتموند و بايرن مونيخ گل خواهند خورد و نظر شخصي من اين است که بارسلونا و رئال به احتمال زياد حذف خواهند شد و از حضور در فينال محروم خواهند بود.

وي در پاسخ به اين سوال که بايرن مونيخي که در اوج است و با هاينکس به عنوان سرمربي به هر تيم 4 يا 6 گل مي‌زند چرا بايد پمپ گوارديولا سر مربي اين تيم شود، پاسخ داد: به هر حال مسئولان مونيخ برنامه بلند مدت براي تيم‌شان دارند. بايرن مونيخ اين روزها در اوج است. مونيخ فعلي سرعت، قدرت و تاکتيک لازم را دارد، شايد گوارديولا به بايرن مي‌رود تا اين تيم آلماني با تکنيک بيشتري به ميدان برود.

علاوه بر اين گوارديولا اين توانايي را دارد که نسل جديدي از بازيکنان را وارد بايرن مونيخ کند چون برخي از بازيکنان اين تيم در حال پا به سن گذاشتن هستند و براي آينده بايد بهتر از قبل بازسازي شوند.


کلمات کلیدی : اخبار فوتبال ایران ، تیم ملی فوتبال ایران ، اخبار لیگ ایران ، اخبار تیم ملی ، فوتبال ایران ، مسابقات فوتبال ، زمان برگزاری فوتبال ، سایت خبر ورزشی ، علی دایی ، بازیهای تیم ملی ، جدول لیگ برتر ، جدول لیگ ایران ، نتیجه فوتبال ، فرهاد مجیدی ، عادل فردوسی پور ، سوتی های جواد خیابانی ، فدراسیون فوتبال ، رنکینگ فوتبال ، تک گل